Produse agricole

„Produsele de calitate din UE sunt neîntrecute”, a apreciat comisarul european pentru agricultură şi dezvoltare rurală Mariann Fischer Boel.„Să le facem mai vizibile pe pieţele din afara UE este pentru noi un obiectiv prioritar.Cred că sunt produse cu un imens potenţial de vânzare pe pieţele externe, unde oamenii apreciază tradiţia care stă la baza acestor alimente şi vinuri de calitate superioară.Investind în campanii externe de informare şi de promovare pentru produsele noastre, demonstrăm că UE este hotărâtă să valorifice acest potenţial.”
   
Context
Uniunea Europeană poate finanţa (cu maximum 50%) diferite acţiuni de informare şi de promovare în ţări terţe în favoarea unor produse agricole şi alimentare.Acestea pot fi acţiuni de relaţii cu publicul, acţiuni promoţionale şi publicitare, evidenţiind în mod special avantajele produselor comunitare, mai ales în ceea ce priveşte calitatea, igiena, siguranţa alimentelor, nutriţia, etichetarea, bunăstarea animalelor şi protecţia mediului.Finanţarea comunitară poate sprijini, printre altele, şi participarea la manifestări şi târguri, campanii de informare asupra sistemului UE de denumiri de origine protejate (DOP), indicaţii geografice protejate (IGP) şi specialităţi tradiţionale garantate (STG), ca şi asupra agriculturii ecologice.Se pot organiza campanii de informare şi cu privire la sistemul european al vinurilor de calitate produse în regiuni determinate (v.c.p.r.d.), precum şi studii asupra unor pieţe noi.

Leave a Reply